Sheffield aankomst - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Michelle Broek - WaarBenJij.nu Sheffield aankomst - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Michelle Broek - WaarBenJij.nu

Sheffield aankomst

Door: Michelle van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Michelle

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Voor school zijn wij 2 weken in Sheffield met alle studenten die internationaal hebben gekozen. Tijdens deze 2 weken leren wij de Engelse cultuur kennen en weten we hoe de leerlingen die dezelfde opleiding als ons hebben gekozen les krijgen. We zijn op 12 november om 02:30 ben ik met Fleur, Miriam en Bente naar Keulen vertrokken om onze vlucht te halen. Om 06:55 vertrok onze vlucht vanuit Keulen naar Manchester. Toen we geland waren hebben we gezocht naar het treinstation, daar hebben we de trein genomen naar Sheffield. We moesten nog aardig lang wachten voordat we werden opgehaald door het gastgezin in die overige tijd hebben wij door de stad heen gelopen. Om 4 uur moesten we verzamelen bij Sheffield college, hier werden we opgehaald door ons gastgezin. Ik en Miriam zitten samen in een gastgezin, wij werden opgehaald door een taxi die ons naar het gastgezin bracht. Toen we aankwamen dacht ik echt waar zijn we beland, het zag er een beetje verlaten uit. Toen we binnen kwamen viel me op dat het erg kleine ruimtes waren en veel verschillende ruimtes, het is dus een hele oude boerderij. Wij slapen op zolder het is een best nette kamer wel erg koud omdat wij geen verwarming hebben. Onze gastouders zijn erg aardig en doen erg hun best.